قانون کار و تامین اجتماعی

ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره بیمه تامین اجتماعی

موسسه ارقام نگر با دارا بودن کادری مجرب و سابقه ای درخشان آماده ارائه هرگونه مشاوره بیمه تامین اجتماعی به اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) می باشد . بخشی از خدمات قابل ارائه در رابطه با مسائل سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان و پیمانکاران به شرح ذیل می باشد :
1-بررسي صحت و سقم محاسبات مربوط به اعلام بدهي ها و اوراق مطالباتي كه توسط شعب سازمان تأمين اجتماعي برای كارفرمايان ارسال مي گردد .
2-در راستاي بند فوق ، به عهده گرفتن وكالت كارفرما در مجامع قانوني سازمان تأمين اجتماعي اعم از بدوي و تجديدنظر شركت و ضمن تهيه لايحه دفاعيه و حضور در جلسات مزبور ( در صورت تمايل كارفرما به همراه آنان ) دفاع لازم صورت پذیرد .
3-بررسی قراردادها و پروژه هاي پيمانكاري ، ارائه خدمات مشاوره اي قبل و بعد از عقد قرارداد پيمانكاري و پيگيري تا حصول نتيجه مطلوب و قانوني . ( با محوریت بیمه سازمان تامین اجتماعی )
4-مراجعه به ديوان عدالت اداري در مواردي كه رسيدگي انجام گرفته در مجامع داخلي سازمان تأمين اجتماعي که مورد رضايت كارفرما نمي باشد .
5-اخذ مفاصاحساب سازمان تامین اجتماعی در رابطه با قراردادها
6-ارائه خدمات و مشاوره در خصوص حسابرسی بیمه ای و بازرسي از دفاتر قانوني .
7-راهنمايي و آموزش كارفرمايان براي تنظيم صحيح ليست و درج مبالغ مشمول بيمه در ليستها و ساير مسائل مرتبط با سازمان تأمين اجتماعي كه به نحوي به پرداختهاي بيمه اي مربوط مي شود . اين امر در شركتها و صنايع بزرگ از الزامات مي باشد و در كارهاي پيمانكاري از اهميت خاصي برخوردار است .
8- انجام ساير امور مورد نياز بيمه شدگان و كارفرمايان در زمينه تأمين اجتماعي .
9-ارائه خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی در تمامی زمینه های دیگر مرتبط با تامین اجتماعی